Αναρτήσεις

Άξονας :Σχολική Διαρροή - Φοίτηση .Σχέδιο Δράσης: Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων & προς την αγορά εργασίας.

 Συντονίστρια Ομάδας :Σειρηνάκη Ελένη    Μέλη Ομάδας  Γουρδούπα Χαρά - Ζαχαροπούλου Ευαγγελία - Ρηγοπούλου Νικολίτσα

12ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑΣ - 5o ΕΠΑ.Λ. ΠΑΤΡΑΣ

Εικόνα
  Σύνδεσμος στο youtube που μπορείτε να δείτε το ψηφιακό παραμύθι μας. https://youtu.be/VFVErHL-oDo

ΜΑΘΗΤΕΙΑ 6ου ΕΠΑ.Λ. ΠΑΤΡΑΣ LINK ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΒΡΕΦΗ - ΠΡΟΝΗΠΙΑ - ΝΗΠΙΑ

ΜΑΘΗΤΕΙΑ 6ου ΕΠΑ.Λ. ΠΑΤΡΑΣ LINK ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ   ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ    ΣΤΑΘΜΟ   ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΡΟΝΗΠΙΟ https://www.tiktok.com/@geaninastudencu/video/7194808411660242182?_r=1&_t=8aLXMIQtsZB https://www.tiktok.com/@narjanepsicopedagoga/video/7204080294327078150?_r=1&_t=8aLXfUsHReH https://www.tiktok.com/@geaninastudencu/video/7204127910322507013?_r=1&_t=8aLZCXsWZ78 https://www.tiktok.com/@minhhue655/video/7203566257155706138?_r=1&_t=8aLaud74TXZ https://www.tiktok.com/@alinamalina700/video/7179446430153608453?_r=1&_t=8aLays1acTu https://www.tiktok.com/@profescreativos/video/7203728153502665990?_r=1&_t=8aLc5iGjizt https://www.tiktok.com/@nguyenhiensteam/video/7203528331139091739?_r=1&_t=8aLcBIsd4gX https://www.tiktok.com/@narjanepsicopedagoga/video/7203486569276214534?_r=1&_t=8aLcEIEzmOz https://www.tiktok.com/@tutrinh310597/video/7197789408295226651?_r=1&_t=8aMDzfHOv93 https://www.tiktok.com/@narj

5o ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!!!

 

5o EΠΑ.Λ. ΠΑΤΡΑΣ ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ & ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ....ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

 

ΗΧΟΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

  Η ηχοϊστορία είναι η δημιουργία μιας ιστορίας με την χρήση  των ήχων.  Μπορεί να είναι εξολοκλήρου με ήχους αλλά μπορεί επίσης, παράλληλα με την αφήγηση ενός παραμυθιού να κάνουμε τους ήχους του (το περπάτημα του ήρωα, το νερό που κυλάει, τον αέρα κλπ).  Για τους ήχους ή τα ηχητικά εφέ  της ιστορίας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε : μουσικά όργανα αυτοσχέδια μουσικά  όργανα ηχογόνα αντικείμενα που βρίσκονται την συγκεκριμένη ώρα στον χώρο π.χ. η θάλασσα (τσαλακώνοντας μια σακούλα) το σώμα μας π.χ.   η βροχή όταν πέφτει (χτυπώντας παλαμάκια).  βροντές (τις κάνουμε με το στόμα), μετά οι αστραπές (με το στόμα), δυναμώνει η βροχή (παλαμάκια) .τον καλπασμό του αλόγου (με το στόμα ή τις παλάμες ) Παρουσίαση  της ηχοϊστορίας " Η Χιονονιφάδα ¨από την μαθήτρια Ευτυχία Ευαγγελίου Αφήγηση ιστορίας  ¨Ο Κουτσοκαλιγέρης¨     από την μαθήτρια Ευτυχία Ευαγγελίου παράδειγμα χρωματισμού φωνής:

ΠΑΡΑΜΥΘΟΚΑΡΤΕΣ

Εικόνα
 Με τις παραμυθοκάρτες αναπτύσσουμε: Την φαντασία του παιδιού βάζοντας το να κάνει παντομίμα την κάρτα που διάλεξε ή να αλλάξει την ιστορία φτιάχνοντας μία δική του. Την λεκτική  ικανότητα & την κριτική σκέψη ζητώντας του να μας πει αν και τι θα έκανε στην θέση του ήρωα . Να βρει τις κάρτες ακολουθώντας τις οδηγίες μας για την εύρεση τους και καθεμία που βρίσκει συμπληρώνει την ιστορία. Παρακάτω θα δείτε παράδειγμα τέτοιων καρτών δημιουργημένες από την μαθήτρια Τσούδη Ειρήνη